1.2.11

Linvydas Krivickas - poezija I

Opus miesto damai

Aš tik norėjau,
kad laiminga būtum,
Tavo žodžiai -
Gražūs buvo!
Bet tai gal –
Tiktai melas?
Tu rupėjai
Viena pati sau!

2009

***
Aš noriu
Likti su tavim,

Pažinti tavo sielos
klodus noriu.

Aš noriu
Likti su tavim,

Galvoju tik apie tave
Apsvaiginta aš vyno
Šio puikaus
Keliauju pas tave
Aistringa!

Aš noriu
Likti su tavim,

Pajausti savo liepsną.
Kur ta vieta?

Aš noriu
Likti su tavim,
Kol tu dar čia
Esi tokia!

2010

***********************************

Opus para uma senhora urbana

Eu só queria
que fosses feliz,
As tuas palavras -
Eram lindas!
Mas talvez isto seja -
Uma mentira?
Tu só te preocupavas
contigo mesma!


***
Eu quero
Ficar contigo

Eu quero
Conheçer camadas da tua alma.

Eu quero
Ficar contigo

Estou a pensar só em ti
Embriagada
Deste vinho excelente
Eu viajo para ti
Apaixonada!

Eu quero
Ficar contigo

Sentir a minha chama
Onde é esse lugar?

Eu quero
Ficar contigo
Enquanto aqui
Tu fores assim!

Iš lietuvių kalbos vertė Margarita Kornejeva ir Nuno Guimarães

Sem comentários:

Enviar um comentário